Sunday, September 19, 2010

Baru Balik Beraya..15 September 2010

Salam pada semua,

Hehe...Syukur sampai jugak saya kat bumi Qatar ni...sebelum tu saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya & 1 Malaysia pada semua..anyway, sebut pasal balik raya yang lepas, banyak perkara yg saya telah lakukan...maklumlah..tengah buat persiapan untuk masuk ke sarang baru saya...tapi segan nak cakap tentang teratak merpati saya yg kecik dan cukup sekadar untuk duduk seisi keluarga dan selasa untuk tetamu yg datang sekali sekala menjenguk saya dan keluarga..

Maklumlah kalau nak dekat raya ni banyaklah promosi2 dan jualan2 murah termasuk furnitures, barangan rumah & sebagainya. Saya pun tidak ketinggal untuk membeli sedikit barangan & kelengapan untuk rumah baru saya tempoh hari..

Sekarang di rumah saya, kontraktor untuk membuat Kitchen Cabinet giat dilakukan..tu pun buat sekadar kemampuan sahaja..furniture lain seperti Sofa set, Cabinet TV & Dining Table sudah dibeli...ooo tak lupa jugak dengan peti sejuk... Insyallah pada bulan 11 saya merancang untuk membeli katil dan juga TV...hehehe kalu ade rezeki la ye..
Kalau dilihat sekali imbas macam sedikit sahaja yg saya telah belanjakan untuk penyediaan kelengkapan rumah...tetapi kalu dikirakan balik semuanya lebih daripada 15 ribu telah dibelanjakan.

Tapi ingat kalau buat tu mestilah melihat kemampuan kita ya..hehehe..

Salam Sejahtera...

No comments:

Post a Comment